Politica de retur

POLITICA DE RETUR

 

1. Penalizari

Ne rezervam dreptul de a diminua sumele rambursate clientului cu valoarea care rezulta din manipularea produselor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor, In cazul returnarii produselor incomplete sau cu urme de utilizare.

In cazul returnarii produselor care au beneficiat de Livrare Gratuita , la restituirea sumei se va opri taxa de transport pe care magazinul online betamag.ro a platit-o pentru favoarea trimiterii .

 

1.1 Returnari pentru inlocuirea produsului din aceeasi gama / diferita la care s-a cerut / inapoiat diferenta de bani :

In cazul in care se cere schimbul cu un alt produs din aceeasi gama / diferita , daca unul din produse a venit incomplet / lipsit de folii , etichete ne rezervam dreptul de a inapoia acel produs inapoi , urmand sa acceptam unul dintre ele in perfecta stare , diminuand suma produsului in cauza .

In cazul in care se doreste retur unui produs , deja oferind-va un alt produs la schimb si acesta fiind spart / socuri / uzura , ne rezervam dreptul de a trimite inapoi acel produs , urmand ca sa returnam suma de bani doar pe produsul intact .

Coletul cand se va trimite inapoi , trebuie ambalat intr-o alta cutie / infoliat in folie de protectie suplimentara .

 

2. Primul pas pentru a face un retur

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia de retragere din contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail, la adresa  contact@betamag.ro  sau completand formularul de returnare pe site . Returul produsului se face expediind produsele prin intermediul oricarei firme de curierat la magazinul online BetaMag.ro , ulterior adresa sediuli .  Clientul suporta costul returnarii produselor.

 

 

ATENTIE !

 

Pentru a trimite produsul catre noi , trebuie sa ne instiintati pe adresa de mail :  contact@betamag.ro sau completand cererea de retur : Info Clienti -> Returnari.

În cazul în care produsul este nefunctional sau are un defect de fabricație , pentru returnarea contravalorii , defectul reclamat se sesiseaza in 24-48h de la data primirii prin email la contact@betamag.ro sau telefonic.

Clientul are la dispozitie 14 zile de la data primirii , sa expedieze coletul catre noi , de la data primirii acestuia . ( Orice firma de curierat isi asuma durata de livrare 24-48h Urban / Rural )

Coletul trebuie sa fie insotit de optiunea " verificare colet " inainte de primirea acestuia de catre noi . Coletul trebuie sa fie trimis in perfecta stare , iar cutia insotita de o folie de protectie  pentru protejarea zgarieturilor .

In cazul in care coletul a fost trimis fara protectie si se constata urme de zgarieturi / loviri , nu suntem raspunzatori de ambalarea acestuia , urmand returnarea acestuia insotita de plata transportului inapoi la expeditor .

In cazul in care ati decis sa ridicati un colet cu urme de lovituri / cutii scrise cu pixul , zgariate , rupte ( vizualizate la exterior ) din urma transportului ,  clientul este strict raspunzator de ambalajul acestuia , iar returul va suferii Penalizari / Diminuarea banilor.

 

 

3. Returnarea Contravalorii

In cazul in care clientul doreste achizitionarea altui produs din reteaua de online, de valoare egala sau mai mare decat valoarea produsului pentru care se solicita retur,  in maxim 24-48 h lucratoare pentru produsele achizitionate online. Achitarea diferentei de valoare se va face in sistem ramburs .In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi tranferata in contul indicat de catre client in cererea de retur, in termen de 14 de zile calendaristice de la aprobare, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa pe documentul fiscal .

 

4. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:

 

- Produse care prezinta modificari fizice , lovituri , ciobiri , zgarieturi , socuri , sparturi , interventii neautorizate ( nesemnalate ca si defecte in primele 24 de ore de la receptionarea produsului ) 

- In cazul unui defect , daca defectiunea nu este raportata in 24-48h ( Doar se va Inlocui / Repara produsul )

- Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre BetaMag sau Furnizorilor sai;

- Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar;

- Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre client;

- Furnizarea de inregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

- Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat că a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

- Produsele care s-au livrat in perfectă stare , se vor returna de asemenea tot in perfecta stare , nu cu urme de folosinta , zgariate , lipite țiple , scociuri , etc pe acesta .

- Dacă produsele au ambalajele dezlipite , rupte , zgariate , storcite , cererea de retur nu se va aproba sau se va diminua suma . 

- Returul se va face prin aceeasi firma de curierat / Sau oricare alta firma , iar taxele de transport vor fi suportate de catre client .

 

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in : 

 

- Ordonanta nr 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

- Legea nr 51 din 21/01/2013 privind aprobarea OUG nr 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta .

- Prezenta OUG 34/2014 reglementeaza drepturile consumatorilor in cazul contractelor la distanta .